YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

my secret admirer

assalamualaikum...

hari ni aku nk bgtau satu rahsia...korg yg bace jgn bgtau sape2 okay...
sejak dari hari pertama aku keje sampai la da masuk 2 minggu ni,hari2 aku nampk die...huhu...nk kene teruskan ke??maluu...=P

tadi balik pon sekali lagi aku nampak die...bawak sampai uma.haha...

mcm2 warne...ijau,kuning,merah,putih,hitam,pink pon ade...mmg menarik perhatian aku.huhu..maluu..=P

i loikeee....!!!

hey Ah Long!
tolongg2!
sy mau mintak tolong tp mukan mau mintak duit la...ayyooo...
tau la sy pkai kancil saja maa...
sikit2 letak sudah la...
malu wa ma...
mana mau letak wa punya muka??wa slalu kasi lupa mau angkat itu kertas kasi buang tau..lu olang kasi sama saya lu olang bazir kertas ma..
wa pon tak tau mau cakap apa lagi wo...hari2 you tau ka??ayyoo...
limas! limas! lemas wo!

esok akan aku pastikn takde lg flyer allong kt kete aku.menyemak betol..aduhai...

hari ni da la start keje dgn mud yg tak brape nk elok.pg2 da kne mara.huhu...rase nk nanges pon ade..ni yg kne susun strategy camne nk amik hati supervisor.haha...
urm...ahad ni nk balik kampung.kalau bole nk balik esok tp keje pulak..duit pon tak ckup.haha...tol lg,minyak lg...aduyai..camni nk pkai wira?mampusss...
tak nak ah pkai kete.nk jalan kaki je.huhuhu..

p/s:hargai alam sekitar


signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List