YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

201!

assalamualaikum...

perghh!!!penat siot...satu hari duk dalam kete je.mendrivekn diri sampai sesat2...
hari ni sabtu,so aku dipakse kerja setengah hari(nak satu hari!!)haha...
balik pkul 1 tu,aku terus ke pasir gudang dlm 30 km dari perling.pastu patah balik ke bukit indah(tambah lagi 30 km)...pastu terus ke tiram(lagi beberapa km).pastu patah balik ke pusat bandaraya(tambah lagi byk2 km)...tu la namenye tersesat di jalan yg benar...jalan dunia...

sebenarnye aku rase oren hari ni.hahahar...(nk terkencing sgt2 ni)mane de toilet kt cc ni..duduk pon terkemut2.hahaharr.tak senonoh btol!=P

tu la,,,org suh balik xnk.(bosan)coz sorg2 kt uma...makcik aku mcm bese la...clubbing kot.huhu...masyaAllah...astagfirullahal'azim....ish3..bertobat lah cu kuu...mcm anak sedare mu ini.hihi...

esok nk balik kampung...rindu ngan mama..balik kejap pon takpe la.asalkn balik jugak...sian die kt uma tu.hmm...

aku rase ade something wrong dgn ape yg aku tengah buat ni...hmmm...ya Allah,Kau berikanlah petunjukMu...amin.


p/s:ini entry aku yg ke 201!waaahhhh....wink2..=P

signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List