YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

monolog I

assalamualaikum...

ish2...siapakah yg menjadi stalker gue ni..ngakk sukaa dong..pliss la...bile mase pulak gue berfacebook tgah2 malam...giler ke hape...kalau bukan si saidi yg btau,aku tak tau ade stalker rupenye...nk sgt tau pasal aku pehal ntah.tak boleh ke buat keje sendiri?jagalah hal kamu sendiri...kan sy da bilang. saya ok....

(beberapa minit kemudian..)sms masuk...

ecah:nape yun?call byk kali...
aku:ko ade online fb aku?
ecah:ha'ah...
aku:mangkuk!

sian ecah..da kne kutuk baru tau upenye ko.wakakak....

yunakira,ko sabar ye..hidup dlm dunia ni byk dugaannya...yg membezakan ko ngan org lain adalah cara ko atasi masalah n selesaikn dengan cara bijak...macam org cakap,lelaki bukan sorang dalam dunia ni..tapi aku tau ko taknak dilukai n melukakan sesiapa lagi pasni kan?bukan ke sekarang kau dah ada seseorang yg kau rasa boleh jaga kau nanti?hmm...tapi aku tau kau risau yg keindahan itu cuma diawal perkenalan.mcm sebelum2 ni kn...so serahkan sumenye pada tuhan.as long apa yg kau lakukan itu ikhlas n buat kau rasa bahagia...kau sedar tak?sekarang kau dah makin bahagia..."hilang sorang,datang berganda2 dariNya".bersyukurlah...=)

kat bawah ni lirik lagu yg tak tau knape aku suke sgt dengar...layan perasaan sikit.huhu...


Sebelumnya kau pergi
Renunglah ku di sini
Kerna mungkin terjadi
Kita takkan bersua lagi
Anggaplah pertemuan ini
Mungkin yang terakhir
Dan tak usah
Kita kesali
Atas apa yang terjadi

Banyaknya pengorbanan
Telah ku pertaruhkan
Mungkin tiada bermakna
Telah banyak mengguris rasa
Untuk itu maafkanku
Kiranya menggangu ketenagan
Dalam hidup mu yang tak perlu kehadiranku

Dugaan...
Inikah dugaan untukku
Hujungnya yang tak seindah mimpi
Hanyalah igauan ngeri
Kau yang pernah ku rindu
Mudahnya berlaku
Mengapa begitu
Berubah layu
Aku menerima
Salam perpisahan
Segalanya sebagai ingatan
Biarlah impian kan berlalu dengan mu

p/s:hari ni aku sedih sikit la...hmm.something happened but i hope i won't be long.
salam =)




signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List