YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

tidak mengapa

assalamualaikum...

mesti semua org pon ade FB kan?ape tu?owh...facebook...
mcm2 status kawan2 kite yg bole tgk.ade yg sedih,marah,kecewa,jiwang bagai pon ade,kadang2 2 meluat bile tgok.hehe...jgn risau...entry ni bukan untuk mengutuk status org..lantaklah diorg nk letak status ape kat FB 2...akaun masing2.denga desas-desus maklumat dlm 2 takkan terdelete even kite dah in active kn akaun.betul ke?wallahualam...

tadi aku bukak FB aku.dalam sehari mesti sekali aku bukak.tak pon 2 hari sekali...bile ade broadband n bile mase terluang.takde exam2.tapi kadang2 time exam pon bukak je..lantak la..haha.

tp td aku bukak fb,aku jadi stalker page org.kdg2 bes n kdg menyakitkan hati.yela..bile kite memg dah ade rekod konflik dengan kwn baek kite suatu mase dulu,n skarang ni tak pernah skali pon komen kt page kite tp aktif giler mengomen kt page org laen a.k.a kawan kite jugak...sape yg tak kecik ati kn...hmmm

jahat sangat ke aku?

beberapa hari ni aku dah berjaya padamkan ingatan 2 dari menggamit kembali fkiran ni.tapi kdg2 2 rindu jugak dengan mereka2 tu kan.so bile bukak page diorg..hmm...(kecewa)

diorg pon tgah marah aku agaknya..so buat pe aku komen kat page diorg kan..nnti tak pasal2 aku kene ketawa..

semalam balik exam,aku supposed naik bas kat seroja.but amir pelawa untuk ambil aku.mase tgah tggu amir kat bustop,aku terserempak dengan mereka...sorg aku tegur,but sorg lagi...hmm...

bukan niat aku untuk tak tegur dia.aku risau..die masih marahkn aku.aku tau..so ape gune aku tegur org yg tgah marah aku.baik aku buat2 x nampak je.tapi asmpai bile?lepas exam ni aku kene hadir ke program fininshing school.yg tak bes nya,aku same kelas dengan mereka...hmm..ape aku perlu buat?

aku akan buat2 sibuk.then?aku pure2 tidor dlm kelas...
ahh!pening fikir pasal ni..

nak balik rumah jumpe family.kalau dpt kerja kat shah alam,terpakse carik rumah sewa.

taknak jumpe mereka dah.hmm....

boleh ke?hmmm....

panjang mengeluh.org ckp x elok.

ok lah...aku doakan mereka semua berjaya dalam hidup.

aku sayang friendship aku sampai bile2...but bile org dah tak suke dengan kite,ape boleh buat...
i still love u all.
forever...

assalamualaikum...

signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List