YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

a.m.i.r

assalamualaikum..

he is amir...
my soul..

aku sayang dia sampai bila2...aku akan tunggu dia sampai bila2...aku akan sabar dengan dia sampai bila2...aku akan setia dengan dia sampai bila2...aku takkan lupakan dia sampai bila2...itu JANJI aku...

semenjak dua menjak ni die baik dengan aku.care dengan aku.buat aku makin tambah sayang dengan dia...memang dalam hati aku skarang ni lelaki yg ada cuma dia sorang.walaupon dia pernah ckp dalam hati ni boleh diganti..aku tak nak!

aku cuba bagi dia ruang masa ni.fikir benda yg terbaik untuk diri dia sendiri.AKU CUBA.

walau ape pon aku akan setia.aku tak akan lupakan kenangan selama aku bersama dia sejak 16 oktober 2007.aku harap hubungan ni akan terus hidup sehingga kejinjang pelamin..AMIN.

"pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan...
ingin ku lupakan
semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku..
kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucuba mencari penggantimu
namun tak lagi kn seperti dirimu oh kekasih"

tinggal 8 hari lg kita nk bersama and sy harapkn syg akan habiskn masa bersama saya.buat saya gembira and hari saya bermakna.lepas ni kita dah jauh...tapi bak org cakap,"jauh di mata dekat di hati"...saya akan tggu sayang sampai syg kerja n ada duit untuk kita.saya akan bantu sayang jugak.saya akan bantu mama n ayah,saya akan bantu semua!

tuhan je tau keikhlasan hambaNya...

"untuk terakhir ku ingin bertemu
memelukmu...
menjagamu...
meski aku takkan pernah bisa lagi melihatmu
cinta ini takkan hilang
sampai mati kan ku simpan.
karna hati ini tak mungkin bersatu
menjalani...
cinta ini...
meski aku takkan pernah bisa lagi melihatmu
cinta ini takkan hilang
sampai mati kan ku simpan..."


signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List