YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

saya dan jururawat

assalamualaikum....

setiap entry aku yg dimulakan dengan salam sejahtera kepada pembaca2(kalo ade) mesti mcm emo je kn?haha...bosan ek?bosan?i dun care...hihi >_<

urmm...
mcm mane nk mulakan pon i have no idea..tp rase mcm nk cerita experience aku kene interview je.mcm menarik la..first time kene interview..pheewitt!ahaks.

last monday n tuesday fakulti aku ada buat cairex(expo kerjaya) untuk bekas student uitm.untuk batch aku la..but sebenarnya kami dipaksa untuk hadir sebab kalau tak pergi, result kene tahan...main kotor kan?muahahah...padan muke aku.so terpakse la ge...

but yg bestnye,first time kne interview dengan artis beb!muahahah..ape la ade pada artis kn?hensem n popular je la..kihkihkih...kenal jimmy shanley pengacara AF 8 bersama dengan sarimah?i had some interview with him!wallaa!!=P

but spoil betul aku ni..haha.bodoh!first impression da buat taik..wakakak..
masuk2 je,aku pon ckp...
aku:good morning...
jimmy:good afternoon...(dengan senyum2 kambing sambil tgk meja)
chett!tak tengok muke ku...muahahhh...aku pon senyum kucing je la kn..sedar diri dah salah bg salam..adui..
tu la...kan senang kalo bg salam"assalamualaikum"..serve u rite!thehehhee..

n then hari ni i've atttended 2 interview session..penat penat...

SKB whatever company ntah yg aku ge ni mcm mengarut sket.ade ke basic salary rm500 jep?muahaha...mengarut.REJECTED!

fitness first club mcm best..but mule2 aku mcm berat hati nk ge...sbb aku ni senang nk demotivated.bile org ckp benda yg negatif n tak menyokong tindakan aku,aku mula la nk give up...2 la weaknesses aku yg aku nampak.hmm...but aku kuatkn hati untuk ge jugak interview dgn mr.wes..mat saleh yg aku bayangkn dlm fon seorang yg hensem..muahahah...bile jumpe 4 mata ngan die td,not bad la...chubby2 sket n cute.hihi...yg penting sangat baek n sporting.yg syoknye siap puji cara aku communicate n my smiling!walllaa again..

mr wes bgtau pasal club 2 n then die tanye my expected salary...
die ckp basic gaji kt situ as a membership consultant is RM1550 and confirm RM1650...tak termasuk komisen membership..sound great kn?hihi...yg besnye...

"i need people tomorrow...can u available on June rather than July?"
ape maknenye?hehe...
I AM ACCEPTABLE!test market laku...hehehe..
aku pon jawab..
"i will give the information by give u a call before June.can i?"
he said.."yes sure!u have my number rite?i wait for ur call"

hehehe...

babai
signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List