YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

a long journey of me...

assalamualaikum...

urm....takde idea nk mula dengan apa.sebab hidup aku memang totally dah berubah.jauh daripada apa yg aku inginkn.terlalu drastik n sgt mengejutkan.alhamdulillah aku telah diterima bekerja n akan start isnin ni.dan ape yg aku harapkan,aku akan dapat satu kehidupan yg bahagia and dapat menyenangkan kehidupan mase depan aku.

buat masa sekarang,aku taknak fikir pasal teman hidup.apa yg aku nk sekarang ni adalah diri aku sendiri.apa yg aku rasa penting n tak menyusahkan diri aku.yelah...selama ni dah kena tipu dengan lelaki yg aku betul2 syg n percaya.aku tau die takkan bahagia...mcm org cakap 'what goes around comes around'...tunggu dan lihat je la.

rasa sakit hati aku memang tak habis lagi bile fikir pasal benda 2.biar dia tahu yg aku mmg tak redha langsung dengan ape yg die buat...aku tak salahkan die sorg but aku salahkan perempuan 2 skali.bertepuk sebelah tgn xkn berbunyi.betul tak?sakit hati???pasni jgn bace lagi blog aku.senang cerita...block trus facebook aku ye cik abang oi...all the best!

owh ye...pasal keje aku yg akan start hari isnin ni...urm.excited but sedikit nervous.huhu...kepada my friend yg selama ni menyokong,thanx ya.dpt gaji nnti aku blanje roti canai sorg satu.hehehe....

haa...lately aku sgt benci hari selasa sebab ade la sorg perempuan 2 offday die hari selasa pastu kuar date ngan pakwe org.ingat aku tak tahu la...haha...semoga berbahagiee.sanggup ge ke Ampang plak 2.ooops..cerita ni takde kene mengena dengan sape2 pon..kwn baru aku kt tempat keje ni yg knalkn.but aku dah tak jumpe die lgi coz die dah pindah dari area rumah sewa aku.urm...best agaknye menyakitkan hati org ni kn?

okay la...ape2 masalah sila hubungi aku trus.face to face pon takpe ok...bye.salam
signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List