YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

berbulu?

assalamualaikum...

hahaha...tajuk entry yg sangat menakutkan...but jgn salah sangka ok..it's just fine...:)

hamster yg 3 ekor haritu dah tumbuh bulu.that's means,dah besar n hidup dengan sihat.hhehehe...alhamdulillah..
i swear to take care of them :)

haritu aku ge JB dengan one of my friend...n i just spent time n money la...sbenarnye aku nk carik keje.dapat jawatan kerani gaji 700-800 pon ok la.asalkn kepala otak ni tak serabut memikirkan something yg takde kaitan dengan kita lagi kan...huhu.tapi mmg klakar la if pk2 balik.sume main terjah je.sampai kan kne marah ngan mat bangla(pak guard) kat kilang 2.wakakak...kan aku ni muke wanted pak guard dari dulu lagi if korg bace entry2 terdahulu aku.haha...but it's ok...2 la pengalaman namenye...kan?

one more thing,sikit lagi aku nk kne langgar dengan lorry..huahuahua...tersesat jln kat area desa cemerlang tu.but neway i am a good driver laa..haha..;P

yg paling penting,sume persoalan yg merunsingkan fikiran aku selama ni dah terjawab n i know...he just don't deserved to get it..it's ok...bak kata kawan aku,jgn kesiankn diri sendiri but kesiankan diri dia coz he just missed u.yes i know i have a weaknesses...i am sorry...

life must go on bebeh...but i know,u know what is inside my heart...

go!go!go!yunakira azman can do it!!!
salam :)
signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List