YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

I HavE tO Go...:'(

assalamualaikum...

sayang...
by the time sy menaip entry ni,sy cuba tahan air mata saya...dari terus mengalir.sy biarkan ia bergenang..
24 7 sy memikirkan tentang kita...saya tahu awak juga.

sy tak mahu melepaskan awak pergi apatah lagi meninggalkan awak menjadi kenangan saya.apa yg saya mahukan adalah cinta sejati dari awak.kerana sy sedar,makin lama,umur makin meningkat...kita sama2 semakin matang...

tujuan sy menulis entry ni mmg untuk mengingatkan awak kembali tentang kita...sejak 16 oktober 2007 yg lalu...kali pertama awak dtg ke rumah.(selasa,raya kelima).

sy ingat lagi baju yg awak pakai...kemeja hijau.mak awak yg pilih...then kali kedua baju putih,kemeja lengan pendek...after that baju melayu ungu...if salah,maafkan saya.

selama kita bersama,motor awak,JEH6432 slalu menemani...sy tak pernah kisah.asalkan sy ada bersama awak.makanan kegemaran awak?first time saya kenal awak,awak sgt suka rojak.betul?
awak pernah ckp,sy org yg berani naik motor dengan awak sebb awak bwk mmg laju...laju giler...after this jgn lupa ambil lesen.demi org yg awak syg...

mana tempat sume kita pernah jejak...lautan,pulau,daratan,gunung,tasik,bandar,kampung.semua...that's why apa je yg sy cuba lakukan,sy akan teringat awak...awak gemar barangan askar.awak suka aktiviti lasak,hutan n pendakian.awak kenalkan semua itu pada sy.sy selesa dengan semua tu...sy harap lepas ni awak dpt jumpe teman istimewa yg boleh bwk awak ke tempat2 tu.buat awak bahagia...

air mata sy bergenang lagi awak...

awak perlukan sy,awak tau sy dimana...mungkin dlm masa terdekat ni awak tahu sy dimana...masa akan dtg sy tak pasti...awak...untuk kesekian kali sy nk ckp...sy syg awak sgt.tak pernah berubah dari dulu sampai sekarang...

awak tak nak saya pergi sebab awak masih syg saya.
awak tak nak saya pergi sebab awak masih perlukan saya.
awak tak nak saya pergi sebab awak tak nak kehilangan saya.
awak masih keliru?awak tanya diri awak sendiri kenapa perlu ada dugaan macam ni...sebab Allah nk menguji kesetiaan n kasih sayang kita.
awak nampak sayang saya pada awak mcm mana sekarang?awak tahu awak syg saya lagi after awak seperti mencari2 jalan penyelesaian.mungkin sebab awak tak tahu apa yg akan berlaku di masa depan.awak terlalu memikirkannya...sy juga macam tu.tp sy keraskn hati untuk menyayangi n merindui awak..menjaga awak sehingga nafas terakhir.itu janji saya yg tak pernah sy luahkan pada awak...kerana selama saya dengan awak,awak tak pernah berjaya meyakinkan saya walau sekali pun.mungkin dugaan ini sebagai titik tolak perhubungan kita...

rindu nk makan sushi dengan awak sebab sebelum kita tengok wayang mesti ge beli kt jusco kn?i still remember...awak juga.mungkin.

awak mmg dah lama nk tinggalkn sy kan?tapi awak tak sampai hati sebab sy nk final...
betul la.sy susah nk terima.sy dapat bayang if saya tengah exam n awak luahkan benda ni.sy tahu..tapi saya taknak awak kesiankan saya.awak tak ckp pon sy dpt rasakn perasaan awak dah berubah.awak dah tak nak saya lagi...sy terpaksa pergi awak!saya terpaksa!

sy xnk syg awak lagi.sy xnk rindu awak lagi.this time sy dah buat keputusan...

awak...
thanx for everything...lepas ni if kite terjumpe pon,sy xtau sy buat ape...mungkin awak tahu sy rindu n skali skala sy terjumpe awak mungkin rasa rindu dapat ilang even sementara...

awak...if awak sayang saya...awak call saya malam awak baca blog ni.
if awak kesiankan saya,,,awak jgn call saya lagi...

sayang tak boleh dipaksa..ia datang dengan sendiri...

bye sayang.


signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List