YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

aku dan payung itu...

assalamualaikum...

hari ini hari yg ke-12 aku mencari2 arah..setelah tersesat di jalanan yg tak pasti di mana penghujungnya.yg mana di sepanjang perjalanan itu,pelbagai kekecewaan,suka duka dan ranjau yg bukan aku seorang menghadapinya...kerana tanpa ku pinta,ada seseorang yg telah membantu.ku sangkakan die payungku,hinggakan segala tangan yg ingin membantu telah ku tolak.dengan wajah yg penuh kekecewaan,tangan itu melangkah pergi...

payung yg kuharapkan menjadi penaung kepada diriku kini hilang...bukan pada zahirnya.aku hanya mampu melihat ada manusia lain yg telah menjadikannya penaung.aku keliru apakah payung itu milikku,atau adakah aku hanya manusia yg menjadi pengisi kekosongan.adakah dia pemilik payung yg sebenar.aku lepaskn walaupun mataku tetap tertancap pada payung itu...

ah hujan datang lagi...
aku kebasahan..

tapi kali ini tgn yg dulunya menghulur dtg kembali..
adakah harus aku menerimanya?
ku sabarkn diri menunggu hujan reda..hujan!redalah kau...aku masih menanti payungku dikembalikan..aku tidak memerlukan tangan2 itu...


signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List