YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

this is the last post fom yunakiraazman

assalamualaikum...

aduh...sedih je dengar aku nk delete blog ni..urm...
sebenarnye td pg aku singkap balik post2 n entry2 blog ni..sedih sangat..so,aku ambil keputusan untuk stop berblog di blog yg penuh kenangan ni...suke duke sume terbuku menjadi satu....

sebenarnya aku ade mencreatekan satu blog baru yg identitinya masih dirahsiakan...urm..nnti bile aku dah ready untuk meng expose kan blog ni,korg sume akan tau okay...

so disini aku nak menyusun sepuluh jari memohon maaf andai blog ini ade mengecewakan sesiapa dan terkene batang idung sendri...aku betul2 tak berniat langsung nk mengutuk,terkutuk,dikutuk dan si tua kutuk itu.haha..sape tu?takde sape lah.abaikan..

selamat menjalani ibadah puasa(baru ingat takde post pasal ramadhan pon.hehe...)& selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir dan batin...

sedih syiol!!!
arrggghhhhhhhh

assalamualaikum
signature

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List