YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

ah ah ah...

assalamualaikum...

bosan nk pikir tajuk entry setiap kali berblog.huu...

hari ni da masuk 5 hari aku bekerja.nk cakap macam mane pon aku tak tau...thanx tu kak norizan sebab bertungkus lumus mengajar aku yg kdg2 mcm blur giler even da wat beberapa kali pon.huhu...kdg2 nk tanye pon segan sbb da slalu sgt bertanya.kang dibuatnye kne tengking skali terkedu aku kat situ.muahahahah...

erm...sejuk plak this place:p

adoii....sampai bile la nk kne g cc tiap kali nk online nih.huhu...next month kne beli broadband nampak gayanye...cewah!org da keje..berangan mcm2 ek?haha...last week jugak aku dpt offer dari dominos pizza..urm..only one reason why i have to terminate that offer...and people should know...siapa lagi yg nk tolong kita if bukan diri kita sendri ye tak?

sejak akhir2 ni jugak aku berfikir tentang kehidupan yg aku lalui skrg.adakah lebih bahagia daripada yg sebelumya atau tiada beza.mungkin jugak semakin merana n berduka?erm...biarlah ianya menjadi rahsia.coz setakat ini umur aku masih panjang.insyaAllah...aku cuma mencuba yg terdaya.tak terlupakan jugak pada mereka yg membantu aku untuk melupakan kisah silam...bagaikan mimpi.dan hingga sekarang aku masih mengharapkan yg aku akan tersedar daripada koma yg panjang ni....


tanpa aku sedar yg perasaan kasih dan sayang aku masih ada dan wujud dlm diri...mungkin untuk permulaannya untuk menyayangi dan menyemai cinta yg baru adalah cukup sukar.sekaran apa yg aku terdaya cuma berserah kepada Allah..kita buat open relationship gitu..haha..mungkin lebih bahagia coz tak menghampakan harapan sesiapa.seperti yg aku janji dlm diri,aku akan terima sesiapa saja yg aku rasa dapat membahagiakn diri ini...

dan aku rasa senang,bahagia,lapang,tenang dan tak risau bile berseorangan skrang.perasaan serba salah untuk menjaga hati insan tersayang tu hilang...sekurang2nye aku tak meletakkan harapan tggi pada sesiapa pon...

next month kalau dipanjangkn umur,teringin nk berjalan jauh.alone is better...sbb aku akan jadi lebih berani...ke mana tu masih difikirkan.hehe...

pesanan terakhir untuk kali ni,aku memohon maaf kepada sesiapa yg berkenaan yg telah terluka dgn setiap perbuatan aku n semoga berbahagia disamping org yg tersyg..

signaturep/s:its hard to avoid someone who are really tough in my mind until now...if possible,i want to disappear...n know nothing about him anymore coz i have someone better then

0 kata kesat:

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List