YUNakira.CoM

explanation with thinking but sometimes forgotten...

"the greatest thinking with a half emotion"

things happen for a reason...

 assalamualaikum...

kenapa?
hancur hatiku mengenang dikau menjadi keping2 setelah kau pergi...
tinggalkan kasih sayang yg pernah singgah antara kita...masihkah ada sayang itu...

kehadapan kekasih hati ku yg aku cintai selalu...
terima kasih kerana pernah menyintai,menyayangi dan merindui diri ini...
walaupun kita telah mencuba untuk kembali semula seperti dulu..tapi hati ini sudah tertutup buat awak...
tertutup tanpa rela...kerana Allah yg menginginkannya..mungkin kerana saya tidak baik untuk awak...
apa yg awak perlu tahu...saya sangat menyayangi awak...sehingga nafas yg terakhir...dan tak mungkin saya akan bertemu dengan lelaki yg sebaik awak...

saya taknak membenci awak kerana suatu ketika dulu saya sangat menyintai awak seikhlas hati...

saya tak relakan pemergian awak tpi saya terpaksa...

sayang....I LOVE U...

selamat tinggal..semoga awak menemui kebahagiaan yg awak cari selama ini...


signature

2 kata kesat:

chentaMAYA May 27, 2010 at 12:03 PM  

babe. da ptos ngn bf? gua baru balik. bace mende xbesh lak kat page lu. sabar babe!~

Tuyunz May 31, 2010 at 11:49 AM  

hmm..camtu la babe...
sedih gila babi....

Post a Comment

sila isi borang ulasan tanpa banyak alasan.kemalasan membawa padah!anda komen saya,saya pasti akan komen anda semula.u give i take,i give u got what i give to u.am i right?

jom shopping!!!

berminat dengan tudung bersulam?inginkan dengan harga yg berpatutan dan berkualiti tinggi?sila dapatkan dengan segera selagi stok masih ada!(klik sini)untuk tempahan.sebarang masalah sila berhubung dengan tuan rumah.sokonglah perniagaan di blogger!terima kasih

Followers

My Blog List